අයන්ති හෙමීට එයාව වෙලාගෙන තිබ්බ වෙනුරගෙ අතයි කකුලයි අයින් කරලා කොට්ටයක් තිබ්බා…වෙනුර ඇහැරුනේ නෑ හීන් කෙඳිරියක් එක්ක කොට්ටෙ බදා ගත්තා..

අයන්තියි මායි හෙමීට රූම් එකේ දොර අඩවල් කරගෙන බැල්කනි එකට ආවා…

“වාව්…මාර ලස්සනයි..” හඳ එලියට ලස්සන දිව්‍ය ලෝකයක් මැවිලා…

අපි දෙන්නා බැල්කනි එක කෙලවරට ආවා…”මාර සීතලයි..” ඇඟේ ඇඳුමක් නැතුව හිටපු අයන්ති වෙවුලන්න ගත්ත…සීතලට මගේ දතුත් කට කට ගෑව…මම අයන්තිව බදා ගත්තා..

සීතලේ ගැහි ගැහි අපි දෙන්නා හඳ එලියට බැබලෙන කඳු දිහා බලාගෙන හිටියා…

බ්ලැන්කට් එකක් අරගෙන බැල්කනි එකට ආපු මහීල් අපි දෙන්නව බ්ලැන්කට් එකේ ඔතාගෙන තුරුලු කර ගත්තා.. අපි තුන්දෙනාම එකට තුරුළු වෙලා ඈත බලාගෙන හිටියා..කවුරුත් කතා කලේ නෑ. මහීල්ගේ හුස්ම මගේ බෙල්ල පිටිපස්සේ තැවරුනා. මගේ ඇඟේ උණුසුම ටික ටික අයන්තිගේ ඇඟට කාන්දූ උනා. අයන්ති තව තවත් මගේ උණුහුමට තුරුළු උනා.

වැඩි වෙලාවක් ඒ සුරංගනා ලෝකේ ඉන්න හම්බ උනේ නෑ..අයන්තිගේ කැසිල්ල පටන් ගත්තා..මගේ ඉන වටේ එතිල තිබ්බ අයන්තිගේ ඇඟිලි තුඩු වලින් මාව කිචි කැව්වා…

“අනේ….”මම කෑ ගැහුවා…..”මෝඩි කෑව මූඩ් එක…”

“යමං යමං ඇතුලට…නැත්නම් උඹ එලිවෙනකම් බෝතලෙත් කිහිල්ලේ ගහගෙන මෙතන කට බලියගෙන ඉඳියි…”

අපි දුවගෙන ඇවිල්ලා ඇඳට පැන්නා…හොඳටම සීතලයි..අයන්තියි මායි බ්ලැන්කට් එකක් යට ගුලි උනා. මහීල් වීදුරු වලට වයින් පිරෙව්වා.

“චියර්ස්..” අපි හෙමීට වයින් තොල ගෑවා..

“එන්න ඔයත් මේක අස්සට….” අයන්ති මහීටත් බ්ලැන්කට් එකට යටට ආරාධනා කලා.

මහී අයන්තිගේ පැත්තෙන් ඇඳට ගොඩ උනා. අයන්තිගේ නිරුවත් සිරුර මගේ ඇඟට තෙරපුනා. ඇදේ ඕනේ තරම් ඉඩ තිබ්බත් මම එහාට උනේ නෑ… අයන්තිගේ ඇඟේ පහස මගේ ඇඟට විඳින්න ඉඩ ඇරලා මම වයින් රස වින්ඳා.

“මම වෙනුරව නැගිට්ටවගෙන එන්නද ..?” මහී ඇහුවා..

“පව් අනේ කොල්ල හොඳට නිදි…අපිට ඇහැරවන්න දුක හිතුනා..” අයන්ති පටන් ගත්තා…

“මෙයා ඒ කොල්ලව මරවලද කොහෙද…”මම අයන්තිගේ කකුලක් කෙනිත්තුවා..

“අනේ මේ…මගෙන් අහගන්න එපා…කවුරු කාවද මැරෙව්වේ කියලා….”

මහී හිනා උනා…”නෙතා හරි වොරිඩ් වෙනුර ගැන…සැරෙන් සැරේට ගිහිල්ල බලලා ආවා….ඔයා එයාට කරදර කරනවද කියලා….”

“උඹ අපේ රූම් එකට එබෙන්න ආවද…” අයන්ති මට ගෙරෙව්වා..

“මහී මේ බොරු කියන්න එපා….මෙයා තමයි අයා ගේම් එකේ රූල්ස් කිය කිය මට කිව්වේ ගිහිල්ල බලන්න කියලා ඔයාලා මොනවද කරන්නේ කියලා….ඊට පස්සේ මටත් එහෙම කරන්න කිව්වා…..මෙයා ඔක්කොම කරල ඉවර වෙලා දැන් මාව අල්ලනවා..” මම අයන්තිගේ ඇඟට උඩින් කකුලක් දාලා මහීල්ට පයින් එකක් ඇන්නා.

“හරි හරි නවත්ත ගනින්..මම දන්නවනේ උඹලා දෙන්නගෙම …” අයන්තිට ඉවර කරන්න හම්බ උනේ නෑ.. මහීලුත් මට කකුලෙන් ගහන්න හැදුවා…මහීල්ගේ දණහිස ඩොං ගාලා අයන්තිගේ වයින් ග්ලාස් එකේ..

අයන්ති ග්ලාස් එක බේර ගන්න හැදුවත් වයින් වලින් බාගෙකට වැඩිය ඇඟේ හැලුනා..

“ඔය කරේ….ෂිට්..” අයන්ති කෑ ගැහුව..

“සොරි අයා…ඉන්න මම පිහිදාන්නම්..” මහී රෙදි කෑල්ලක් හොයන්න වටපිට බැලුවා..

“අපරාදේ වයින් ටික…” මම කෙන්තියෙන් රතු වෙලා ඉන්න අයන්තිව තවත් ඇවිස්සුවා..

මහී ඇස් කොනින් මගේ දිහා බැලුවා..”ඔව් නේ.. වයින් ටික අපරදේ….” කියපු මහිල් අයන්තිගේ පපුවට මූණ තියලා බේරෙන වයින් තොල්වලින් උරා බිව්වා…

“මහී……” කෑ ගැහුවත් අයන්ති මහීව තල්ලු කලේ නෑ..

මහීල් අයන්තිගේ පපුවට මූණ ඔබාගෙන නිරුවත් පියයුරු දිගේ බේරෙන වයින් ලෙවකෑවා.. අයන්ති මගේ දිහා බලලා හිනා උනා. මම මගේ වයින් ග්ලාස් එකෙන් චුට්ටක් අයන්තිගේ පපුවට වත්කරා…මහීගේ තොලුයි දිවයි අයන්තිගේ පපුව පුරාම දිව්වා…වයින් ඉවර උනත් මහී නැවතුනේ නෑ..අයන්තිගේ හංසතුඩු උඩ මහීගේ තොල් නටන හැටි මම බලාගෙන හිටියේ ඇවිස්සෙන ආසාවෙන්.

අයන්තිගේ හුස්ම බර උනා..ඇස් අඩවන් උනා..දෙන්න වෙනම ලෝකෙක. මම ඉන්නවා කියලා ගානක්වත් නෑ.. අයන්තිගේ පපුව දිගේ උඩට ඇදිලා ආපු මහීල්ගේ තොල් අයන්තිගේ බෙල්ල දිගේ දඟ කරන්න ගත්තා…ආසාවෙන් ඇඹරෙන අයන්තිගේ ඇඟේ පහස මට හොඳට දැනෙන්න ගත්තා.. ටික වෙලාවක් යනකොට මම හිතුව එලියට යනවා කියල..දෙන්නටම මාව අමතක වෙලා.

මහීල්ගේ ඔලුව අත්දෙකෙන් අල්ලා උඩට ඇදලා ගත්ත අයන්ති මහීගේ තොල් එයාගේ තොල් වල පටලව ගත්තා..චූටි ඉරිසියවකුත් එක්ක නොරුස්සනා ගතියක් හිතේ කෙලවරක මෝදු වෙන්න පටන් ඇරගෙන.. මට හිතුනා බැල්කනි එකට ගිහිල්ලා හඳ එලිය බලන්න. දෙන්නට බාදා නොවෙන්න මම හෙමීට ටිකක් එහාට වෙලා ඇඳෙන් බහින්න හැදුවා. අයන්ති එක පාරටම මගේ අතින් අල්ල ඇද්දා. බාගෙට ඇඳෙන් නැගිටලා හිටපු මම බැලන්ස් නැතුව ඇදිලා ගිහිල්ලා නැවතුනේ අයන්තිගේ ඇඟ උඩ. කිසි කතාවක් නැතුව මගේ බෙල්ල වටේ අත යවපු අයන්ති මගේ මූණ මහීල්ගේ මූණට තද කලා

මට කිසි දෙයක් හිතාගන්නවත් ඉඩ නොතියා මහී මගේ තොල් එයාගේ කට ඇතුලට ඇදලා ගත්තා. අපි තුන්දෙනාම එක ගොඩේ ඇඳේ පෙරලුනා. කාගෙද කියලා හොයාගන්න බැරි අත් ඇඟවල් පුරාම දිව්වා. තුන්දෙනාගෙම කකුල් එකට වෙලිලා පැටලෙන්න ගත්තා.. මගෙන් ගැලවෙන මහීගේ තොල් ආයෙත් අයන්තිගේ තොල් වලට අහු උනා. අපි දෙන්නගේ කෙලවලින් මහීගේ මූණ නෑවුනා.. මහීගේ ඇඟිලි පිස්සූවෙන් වගේ අපේ ඇඟවල් දිගේ දිව්වා.

මට හිතේ හැටියට මහීව කිස් කරන්න දීලා..අයා මහීගේ ඇඟ දිගේ පහලට ඇදුනා.. මම දිවෙන් මහීගේ කම්මුල්, නලල ඇහිබැම හැම තැනම පිරිමැද්දා. අයන්ති මහීගේ මල්ලි බබාව හුරතල් කරනවා.. ඇඟිලිවලින්, දිවෙන් තොල්වලින්..ඒ හුරතලය දරාගන්න බැරුවද කොහෙද මහී ඇඳේ ඇඹරුනා…අයන්ති මට ඇස් වලින් කතා කලා.. මම අනිත් පැත්තට හැරිලා මහීගේ පැත්තකින් ඇල උනා. අයන්ති ඇඟිලිතුඩු වලින් වෙලාගෙන හිටපු මල්ලි බබාව මගේ මූණට කිට්ටු කලා.. රතුවෙලා දිලිසි දිලිසි නටන මල්ලි බබාව මම තොල්වලින් අල්ලගෙන හෙමීට දිවගින් පිරිමැද්දා. මල්ලි බබව වෙලාගෙන තිබ්බ අයන්තිගේ ඇඟිලිතුඩකුත් එක්කම මම එයාව කට ඇතුලට ඇදලා ගත්තා.. මට වැඩි වෙලා මල්ලි බබාව රස කරන්න හම්බ උනේ නෑ..අයන්තිටත් හදිස්සි.. මගේ කටින් ගැලවුනු මල්ලි බබා අයන්තිගේ තොල් මැද්දෙන් ඇතුලට ඇදුනා..

මහීගේ ගේ අත් මගේ ඉණ වටෙන් ගිහිල්ලා මගේ උකුල එයාගේ මූණ ලඟට ඇද ගත්තා. මම හිටියේ මගීගේ මූණ පැත්තට කකුල් දාලා…මහී එයාගේ ඇඟ උඩටම මාව ඇදලා ගත්තා… මූණට තද වෙච්ච වටොර මැද්දෙන් මහීගේ තොල් මගේ රසවිල හොයන්න දැඟලුවා. මම මහීගේ කකුල් බදා ගත්තා. මල්ලි බබාව කටින් එලියට ගත්ත අයන්ති එයාව මගේ පැත්තට තල්ලු කලා. ඇඟිලිතුඩු වලින් අල්ලලා මල්ලි බබාව මගේ තොල්වල පිරිමැද්දා. මහීල්ගේ ඇඟිලි මගේ නිතඹට කා වැදුනා, තොල් මගේ රසවිල උරා බිව්වා.. මාව ආසවෙන් පිරිලා උතුරන්න ගත්තා. මහීල්ගේ දිව මගේ රස විලේ පතුල හොය හොය දැඟලුවා. මම කෙලින් වෙලා මහීල්ගේ මූණ උඩ ඉඳ ගත්තා. අයන්තිත් කකුල් දෙක දෙපැත්තට දාලා මහීගේ උකුල උඩ හරි බරි ගැහුනා. මහීගේ මල්ලි බබා හෙමින් හෙමින් අයන්තිගේ රසවිලේ කිමිදෙන හැටි මම බලාගෙන හිටියා. මල්ලි බබා අයන්තිගේ රසවිලේ නොපෙනී ගියා. අයා මගේ උරහිස් වලට අත් තියලා වාරු වෙලා හෙමින් හෙමින් පැද්දෙන්න ගත්තා. මහීල් පිස්සුවෙන් වගේ මාව තව තවත් එයාගේ මූණට තද කර ගෙන රසවිල උරා බිව්වා. අයාගේ ඇස් අඩවන් වෙලා, මූණෙන්, තොල් වලින් රාගය කඩා හැලෙනවා. අයාගේ රිද්මය චුට්ට චුට්ට ඉක්මන් උනා, ඇස් මගේ ඇස් වල ඇල උනා, තොල් අතරින් හීන් කෙඳිරියක් එන්න ගත්තා. එකපාරටම අයාගේ අත් මගේ බෙල්ල වටේ ගිහිල මාව ඇදලා ගත්තා. මගේ මූණ අයාගේ මූණට තද උනා..වෙන්නේ මොනවද කියලා හිතා ගන්නත් කලින් අයන්තිගේ තොල් මගේ තොල් වල පැටලුනා. අයන්තිගේ කෙඳිරිය මගේ කට ඇතුලේ දිය උනා. අයන්තිගේ ඇඟ මගේ ඇඟ උඩට කඩාගෙන වැටුනා…මහීල්ගේ ඇඟ උඩ හිටපු අපි දෙන්නම ඇඳට පෙරලුණා. එකපාරටම අයාගේ අත් මගේ බෙල්ල වටේ ගිහිල මාව ඇදලා ගත්තා. මගේ මූණ අයාගේ මූණට තද උනා..වෙන්නේ මොනවද කියලා හිතා ගන්නත් කලින් අයන්තිගේ තොල් මගේ තොල් වල පැටලුනා. අයන්තිගේ කෙඳිරිය මගේ කට ඇතුලේ දිය උනා. අයන්තිගේ ඇඟ මගේ ඇඟ උඩට කඩාගෙන වැටුනා…මහීල්ගේ ඇඟ උඩ හිටපු අපි දෙන්නම ඇඳට පෙරලුණා.

අයා හති දැම්මා. මහී හිනා උනා. “කමෝන් අයා..විනාඩි දෙකෙන් වැඩේ ඉවරද ?..”

“ඉවරද ?..අපෝ නෑ මේ පටන්ගත්තා විතරයි…ඔයා ලැස්ති වෙලා ඉන්න….”

මහීල් මගේ ඇඟ උඩට පෙරලුනා… මම ලව් ජූස් වලින් නෑවිලා තිබ්බ මහීගේ තොල් සුප්පු කලා. “lick me more…” මම කෙඳිරුවා..

මගේ ඇඟ දිගේ රූටල පහලට ආපු මහී මගේ කකුල් දෙක මැද්දේ මූණ ඔබා ගත්තා. මහී දඟකාර දිව රස විලේ ඉවුරු දිගේ ඇදි ඇදී මාව පිස්සු වට්ටන්න ගත්තා. මගේ රස විල රස කරමින් උරා බොන මහීල් දිහා නෙතා බලාගෙන හිටියා. ඉවසගන්න බැරි මිහිරි හැඟුමෙන් මගේ මුලු ඇඟම හිරි වැටෙද්දී මහීල්ගේ දිව තව තවත් රස විලේ කිමිදුනා. මගේ පැත්තකින් දිගා උන අයන්ති ආසාවෙන් ගැහෙන මගේ ඇඟ වෙලා ගත්තා. නෙතාගේ උණුසුම් ඇඟිලි තුඩු මගේ ඇඟ පුරාම දිව්වා. ඇඳේ ඉඳ ගත්ත මහීල් මාව එයාගේ ඔඩොක්කුවට ඇදලා ගත්තා. වෙන්නේ මොකක්ද කියලා හිතා ගන්නත් කලින් මාව කෑ ගස්සගෙන මහීගේ මල්ලි බබා රස විලේ කිමිදුනා. පිස්සුවෙන් වගේ එයාගේ උකුල උඩ මාව පද්ද පද්ද මාව රස ගඟුලක ගිලෙව්වා. ආසවෙන් ගැගෙන මගේ ඇඟ අයන්ති වාරු කරගත්තා. මහීගේ රිද්මෙටම අයන්ති මාවත් පැද්දුවා. මගේ තොල් අයන්තිගේ තොල්වලින් වැහුනා…ආසාවෙන් පිස්සු වැටිච්ච මම අයාගේ සිනිඳු තොල් මගේ කට ඇතුලටම ඇදලා ගත්තා. මහීගේ පාරවල් එන්න එන්නම ඉක්මන් උනා මගේ රස විල පතුලටම කා වැදුනා. මම පුලුවන් තරම් වෙලා අල්ලගේන් ඉන්න හැදුවත් ඇඟ පුරා දුවන අයන්තිගේ ඇඟිලිවත්, රසවිල කලඹන මහීගේ මල්ලි බබාවත් එකට ඉඩක් දුන්නේ නෑ. හැම දේම මීදුමකින් වැහිලා ගියා. මගේ කෑ ගැහිල්ල අයන්තිගේ කට ඇතුලේම දිය උනා.

ඒත් මහීල් නම් නැවතුනේ නෑ. එයා තව තවත් වේගෙන් මගේ ඇඟ ඇතුලටම කා වැදුනා. මම අයන්තිව කිටි කිටියේ බදා ගත්තා. මහීගේ ගෙරවිල්ලක් එක්ක මගේ රසවිල උණුසුමින් උතුරනවා මට දැනුනා.

අපි තුන්දෙනාම එක පොදියට ඇඳේ වැටිලා හති ඇරියා. විනාඩි 2-3 වත් යන්න හම්බ උනේ නෑ අයන්ති කට ඇරියා….”කෝ දැන් වැඩ ඉවරද..ඉස්සෙල්ලා ලොකු ටෝක්ස් දුන්න නේ…” අයන්ති හති වැටිලා ඉන්න මහීගේ මල්ලි බබාව පිරිමැද්දා…

“give me 10 mins. I’ll be ok” මහී හිනා උනා..

“අනේ මේ ඔයාගේ විනාඩි දහය යනකම් අපි උඩ බලාගෙන ඉන්නද..” අයන්ති මගේ දිහා බැලුවා…”යං ..අපි වෙනුරව ඇදගෙන එමු…”

“අනේ…මට නැගිට ගන්නත් බෑ…” මම කෙඳිරි ගෑවා…

“ඔයානේ ගිහිල්ල මෙයාව අවුස්සගෙන ආවෙ..” මහීල් විරිත්තුවා..

“යං යං…” අයන්ති මාව ඇඳෙන් බිමට ඇද්දා.

වෙන්නේ මොනවද කියල හිතන්න කරදර වෙන්නේ නැතුව මමත් අයන්තිගේ පිටි පස්සෙන් ඇදිලා ගියා.

අපි දෙන්න කාමරේට එනකොටත් වෙනුර හොඳට නිදි. අපි දෙන්නා හෙමින් සීරුවේ ඇඳේ දෙපැත්තෙන් ගොඩ වෙලා වෙනුරගේ බ්ලැන්කට් එක යටට රිංග ගත්තා. අයන්තියි මායි වෙනුරගේ නිරුවත් සිරුර වෙලා ගත්තා…අපේ අත් වෙනුරගේ ඇඟ පුරාම දුවන්න ගත්තා..

වෙනුර හරියකට ඇහෙරෙන්නත් කලින් වෙනුරගේ මල්ලි බබා නැගිට ගන්නවා මගේ ඇඟිලි තූඩු වලට දැනුනා

“මොඩයා නැගිටිනවා….” අයන්ති වෙනුරගේ මූණ පුරා එයාගේ තොල් තැවරුවා. මම වෙනුරගේ ඇඟ උඩින් කකුලක් දාල වෙලා ගත්තා..

“මේ මොකද මේ..?” වෙනුර ටිකක් පුදුම වෙලා…අයන්ති උත්තර දෙනවා වෙනුවට එයාගේ කට වෙනුරගේ කටට තියලා තද කර ගත්තා.

මම වෙනුරගේ මල්ලි බබාව ඇඟිලිතුඩු වල පටලව ගත්තා. අයන්තියි වෙනුරයි පිස්සුවෙන් වගේ කිස් කරන්න ගත්තා. වෙනුරගේ මල්ලි බබා මගේ ඇඟිලි මැද්දේ පිනුම් ගැහුවා. අයන්තිගේ උකුල එන්න එන්නම වෙනුරගේ උකුලට තද වෙනකොට අයන්තිගේ රසවිලේ උනුසුමත්, තෙතත් මගේ ඇඟිලි වල තැවරෙනවා මට දැනුනා. මමත් මගේ උකුල තව තවත් වෙනුරගේ ඇඟට තෙරපුවා. ටික වෙලාවකින් අයන්ති වෙනුරගේ තොල් වලින් ගැලවිලා…වෙනුරගේ මූණ මගේ පැත්තට හැරෙව්වා. වෙනුර මගේ පැත්තට හැරිලා මාව බදා ගත්තා….අපේ තොල් එකට වෙලෙන්න ගත්තා….දිවවල් පැටළුනා..අයන්තිගේ ඇඟිලිතුඩු අපේ මූණවල් දිගේ දිව්වා.. මම මල්ලි බබාව නම් අත ඇරියේ නෑ. ටික වෙලාවකින් අයන්තිගේ ඇඟිලිතුඩුත් මල්ලි බබාව හොයාගෙන ආව. වෙනුරව පිස්සු වට්ටගෙන මල්ලි බබා අපේ ඇඟිලිතුඩු මැද්දේ හුරතල් උනා.

මගේ පිටිපස්සෙන් තව කෙනෙක් ඇඳට ගොඩවෙනවා මට දැනුනා…මහීල් ඇවිල්ලා. මාව බදා ගත්තා. මහීල්ටයි වෙනුරටයි මැදිවෙලා මාව මිරිකුනා.

ඉස්සෙල්ලාම අයන්ති. ඊලඟට වෙනුර, මම අන්තිමට මහීල්. අපි හතර දෙනාම එක සැන්ඩ්විච් එකක් වගේ එකට තෙරපුනා. කකුල් එකට වෙලිලා පැටලුනා. කාගෙද කියලා හොයන්න බැරි අත්, ඇඟිලි හැම තැනම දිව්වා. එකම රස පිස්සුවකින් අපි හතර දෙනාම වෙලිලා ගියා. අයන්ති පෙරලිලා වෙනුරගේ ඇඟ උඩට ආවා..වෙනුර එයාව මගේ ඇඟ උඩට පෙරළුවා. අයන්ති කිසි කතාවක් නැතුව එයාගේ තොල්වලින් මගේ තොල් අල්ල ගත්තා. මම අයාව බදා ගත්තා. අයාගේ දිව මගේ කට ඇතුලටම ඇදිලා දඟ කරන්න ගත්තා.

ඒ මැද්දට මහීලුත් ආවා. අපි තුන් දෙනගෙම දිවවල් තොල් එකට පැටලිලා වෙලුනා. මාව අනිත් තුන්දෙනාගේම ඇඟවල් වලට මැදිවෙලා මිරිකුනා…මගේ ඇඟ උඩ දඟලන අයන්තිගේ ඇඟ පහසින් මාව පිස්සු වැටුනේ හිතා ගන්න බැරි විදිහට.

මහීල් අයන්තිව මගේ ඇඟ උඩින් ඇඳට පෙරල ගත්තා. උඩුබැලි අතට වැටුනු අයන්තිගේ මූණ ලඟින් මහීල් දණ ගහ ගත්තා..ආයෙත් නැගිටලා පන ගහගෙන එන මල්ලි බබව අයන්තිගේ මූණට කිට්ටු කලා. වෙනුර අයන්තිගේ කකුල් මැද්දේ දිගා වෙලා රස විලේ මූණ ඔබා ගත්තා. මම හුස්මක් කටක් ගන්න නැවතුනා.

මම තුන්දෙනා දිහා බලාගෙන හිටියා….මහීල්ගේ මල්ලි බබා අයන්තිගේ තොල් මැද්දේ හුරතල් වෙනවා. වෙනුර තොල් අයාගේ රස විලේ ඇලවිලා,,දිව රසවිලේ පතුල හොයනවා. ඒක ඉවසගන්න බැරුව අඹරෙන අයාගේ නිරුවත් සිරුර මම ඇඟිලි තුඩු වලින් හෙමීට පිරිමැද්දා. ටිකකින් වෙනුර ඔලුව උස්සලා මගේ දිහා බැලුවා. මට ඇස් වලින් කතා කලා. මම වෙනුර ලඟට ඇදුනා. වෙනුරගේ මූණ පූරා ගෑවිල තිබ්බ මල් පැණි ඇඟිලි තූඩු වලින් පිහ දාල මම වෙනුරව kiss කරන්න ගත්තා. වෙනුරගේ තොල්වල තැවරිලා තිබ්බ අයන්තිගේ මල්පැණිවල අමුතු රස මගේ දිවට දැනුනා.

“රසයි ද..” මම අයන්තිගේ රසවිලා පෙන්නලා වෙනුරගෙන් ඇහුවා…..වෙනුර උත්තර දුන්නේ ඇස්වලින්…”Taste it….” මම වෙනුරගේ මූණ හෙමීට අයන්තිගේ පොපියන රස විලට තල්ලු කලා. අයන්තිගේ කකුල් තවත් ඈත් කරපු වෙනුර අයාගේ රස විලේ ඉවුරු උරා බොන්න පටන් ගත්තා. වෙනුරගේ අතේ ඇඟිල්ලක් හෙමින් හෙමින් අයන්තිගේ රසවිල ඇතුලට ඇදුනා. …”ම්..හ්…..”ආසවෙන් ඇඹරුනු අයන්තිගේ ඇඟ වෙනුරගේ ඇඟිල්ල ආදරෙන් පිළිගන්න හැටි මම බලාගෙන හිටියේ පිස්සු වැටිලා. “එන්න…” වෙනුර මට ඇස් වලින් කතා කලා…මම “බෑ..” කියන්න ඔලුව වැනුවත්…හෙමීට මගේ ඇඟිලි තුඩු අයන්තිගේ ඇඟ දිගේ රසවිලට කිට්ටු කලා. මගේ ඇඟිලි තුඩු තොල් වලින් අල්ල ගත්ත වෙනුර ඒව අයන්තිගේ රසවිල උඩට ඇද ගත්තා. මම හෙමින් හෙමින් අයන්තිගේ රසවිල පිරිමදින්න ගත්තා.. මගේ ඇඟිලිවල තැවරෙන මල්පැණි වෙනුර උරා බිව්වා. අයන්තිගේ කෙඳිරිල්ලත් දැඟලිලත් චුට්ට චුට්ට වැඩි උනා.. අයාගේ රස විලේ නටන වෙනුරගේ ඇඟිලිත්, තොලුත් ඉක්මන් උනා….ඒ රිද්මෙටම අහුවෙලා මගේ ඇඟිලිත් ඉක්මන් උනා.. එක පාරටම ආපු තද කෙඳිරියකුත් එක්ක…දෙතුන් පාරක් ගැස්සුනු අයා, හති දාන්න ගත්තා..

මහීල් මාව එයාගේ ලඟට ඇදලා ගත්තා.. මාව අයන්තිගේ ඇඟ දිගේ ඇදිලා ගියා…අයා මාව බදා ගත්තා..”මේක මරු නේ…..” අයා මගේ කම්මුලක් කිස්ස් කලා. වෙනුරත් අපිට එකතු උනා..අපි තුන්දෙනාම එකට බදාගෙන එක එක්කෙනාගේ තොල් හොයන්න ගත්තා.. මහීල් හිටියේ ඇඳේ උඩ පැත්තේ…මහීල් මාව උඩට ඇද්දා… උඩට ඇදිලා ගිය මගේ මුණ නතර උනේ මහීගේ උකුලේ.. මහීල්ගේ ඉණවටේ අත්දෙක යවලා බදාගත්ත මම මහීගේ උකුලේ මූණ ඔබා ගත්තා. අයන්තියි වෙනුරයි මාව අත ඇරියේ නෑ.. දෙන්නගේ තොල් මගේ පපුව, පියයුරු, පිට හැම තැනම දිව්වා.. කාගෙද කියලා හොයා ගන්න බැරි අතකින් රසවිල මිරිකෙන්න ගත්තා. පිස්සු වැටුනු මගේ තොල් වලට මහීගේ ඉණ, බඩ, කලවා…හැම තැනම අහු උනා. මහීල්ව අවුස්ස අවුස්ස මම හැම තැනක්ම කිස් කර කර ලෙව කෑවා. මහී එයගේ මල්ලි බබාව මගේ කම්මුල්වලත්, තොල්වලත් ඇතිල්ලුවා. මම එයාටත් චූටි චූටි කිස් දුන්නා.

වෙනුරගේ කම්මුල් වල පහස මගේ වටොරට දැනුනා…ටිකකින් වෙනුරගේ තොල්වලත් දිවෙත් පහස මගේ රසවිලේ දැවටෙන්න ගත්තා..අයන්තිගේ සිනිඳු ඇඟිලිතුඩුත් රස විල කලඹන්න ගත්තේ මාව කෙලවරක් නැතුව අවුස්සගෙන. ආසාවෙන් පිස්සු වැටුනු මම මහීගේ මල්ලි බබාව කට ඇතුලටම ඇදලා ගත්තා. හුස්ම හිර කරගෙන මම එයාව පුලුවන් තරම් කට ඇතුලටම ඇදලා ගත්තා. මාරුවෙන් මාරුවට මගේ රස විල ඇතුලට ඇදෙන වෙනුරගෙත්, අයාගේත් ඇඟිලිවලින් මාව සුරලෝකේ අද්දරටම ඇදගෙන ආවා. කට ඇතුලේ පන ගගහා පෙරලි කරන මල්ලි බබාගේ උනුසුම් පහස මාව ඒ සුර ලෝකේ ගිල්ලලම දැම්මා. මට හුස්මක් කටක් ගන්නවත් වෙලාවක් හම්බ උනේ නෑ..මහීල් මාව ඇදලා අරගෙන එයාගේ ඔඩොක්කුවෙ වාඩි කරව ගත්තා. මල්ලි බබ…රස විලේ පතුලටම කිමිදුනා…මම මහීගේ බෙල්ල බදාගෙන උරහිස හපා ගත්තේ..කෑගැහිල්ල නවත්ත ගන්න. මහීල් පිස්සුවෙන් වගේ, හිතාගන්න බැරි වේගෙකින් මාව උඩ පහල පැද්දුවා..හැම දෙයක්ම නිලංකාර වෙලා ගියා. එක පිට එක එක්න සුරාන්තික රැලි වලින් මාව යටවෙලා ගියා…එක පාරක්ද දෙපාරක්ද කීපාරක්ද මට මතක් කරගන්න්වත් බෑ..

“අනේ මහී…මටනම් තව බෑ…..” කියාගෙන ඇඳේ පෙරලුනහමයි මහී මාව අත් ඇරියේ..

හුස්මක් කටක් ඇරගෙන මම වට පිට බැලුවේ මොකද වෙන්නේ කියලා. වෙනුර අයාගේ කකුල් දෙක මැද්දේ දණගහගෙන. මල්ලි බබා අයන්තිගේ රස විලේ කිමිදෙනවා.. මහීල් පැත්තකින් දිගාවෙලා අයන්තිගේ තොල් උරා බොනවා….අයාගේ කෙඳිරිය මහීගේ කට ඇතුලෙම දිය වෙනවා. ඇඳ උඩ එහෙට මෙහෙට ඇඹරෙනේ අයාගේ ඇඟෙන් මට හිතා ගන්න පුලුවන් උනා එයා විඳින්නේ මොනවගේ මිහිරක් ද කියලා. අයාගේ එහෙට මෙහෙට නලියන්න ඇඟ අල්ලන්නේ නැතුව ඉන්න මට බැරි උනා….අයාගේ ලඟට ඇදුනු මම ආසාවෙන් ගැහෙන ඒ ඇඟ තුරුල කර ගත්තා.

9 thoughts on “සුරඟන සළු XVIII

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න